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Auteur George WILLIAMS
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Affiner la rechercheChanging the rules—amending the nationality clauses in air services agreements / Yu-Chun CHANG in Journal of Air Transport Management, 4-2001 (Juillet 2001, Volume 7)
[article]
in Journal of Air Transport Management > 4-2001 (Juillet 2001, Volume 7) . - P.207-216
Titre : Changing the rules—amending the nationality clauses in air services agreements Type de document : texte imprimé Auteurs : Yu-Chun CHANG, Auteur ; George WILLIAMS, Auteur Année de publication : 2001 Article en page(s) : P.207-216 Langues : Anglais (eng) Catégories : Thésaurus Dossiers Documentaires Thématiques AAE
AÉRONAUTIQUE:Economie:Industrie aéronautique:Activité commercialeIndex. décimale : R.JATM Journal of Air Transport Management Résumé : Airlines are not able to conduct their business in the same way as other global transnational industries. They are inhibited by the foreign ownership restrictions in Air Services Agreements and national laws. This paper reviews the background of nationality clauses... En ligne : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969699701000072 Format de la ressource électronique : site internet éditeur [article] Changing the rules—amending the nationality clauses in air services agreements [texte imprimé] / Yu-Chun CHANG, Auteur ; George WILLIAMS, Auteur . - 2001 . - P.207-216.
Langues : Anglais (eng)
in Journal of Air Transport Management > 4-2001 (Juillet 2001, Volume 7) . - P.207-216
Catégories : Thésaurus Dossiers Documentaires Thématiques AAE
AÉRONAUTIQUE:Economie:Industrie aéronautique:Activité commercialeIndex. décimale : R.JATM Journal of Air Transport Management Résumé : Airlines are not able to conduct their business in the same way as other global transnational industries. They are inhibited by the foreign ownership restrictions in Air Services Agreements and national laws. This paper reviews the background of nationality clauses... En ligne : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969699701000072 Format de la ressource électronique : site internet éditeur Réservation
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Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 65 R.JATM Périodiques Centre de documentation R - Périodiques Rayon/Réserve Disponible The Airline Industry and the Impact of Deregulation / George WILLIAMS (1993) / 978-1-85742-030-2
Titre : The Airline Industry and the Impact of Deregulation Type de document : texte imprimé Auteurs : George WILLIAMS, Auteur Editeur : Georges Williams Année de publication : 1993 Importance : 188p. Présentation : Couv.Ill. en coul. Format : 24 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-1-85742-030-2 Note générale : Contents, List of table, Index Langues : Anglais (eng) Catégories : Thésaurus AAE
Droit aérien et spatial (Ouvrages Généraux):Droit aérienTags : Airline industry Impact Deregulation Strategy Policy Index. décimale : 343.097 Droit des services publics : Transport aérien et spatial Résumé : This book explores the impact of deregulation policies on key areas of the airline industry, analyses the response of incumbent carriers to economic freedom and examines whether or not it is possible to devise a pro-competitive regulation strategy for this sector. The Airline Industry and the Impact of Deregulation [texte imprimé] / George WILLIAMS, Auteur . - [S.l.] : Georges Williams, 1993 . - 188p. : Couv.Ill. en coul. ; 24 cm.
ISBN : 978-1-85742-030-2
Contents, List of table, Index
Langues : Anglais (eng)
Catégories : Thésaurus AAE
Droit aérien et spatial (Ouvrages Généraux):Droit aérienTags : Airline industry Impact Deregulation Strategy Policy Index. décimale : 343.097 Droit des services publics : Transport aérien et spatial Résumé : This book explores the impact of deregulation policies on key areas of the airline industry, analyses the response of incumbent carriers to economic freedom and examines whether or not it is possible to devise a pro-competitive regulation strategy for this sector. Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 978-1-85742-030-2 343.097 WIL Ouvrages Centre de documentation Bibliothèque AAE Exclu du prêt Will Europe's charter carriers be replaced by “no-frills” scheduled airlines? / George WILLIAMS in Journal of Air Transport Management, 5-2001 (Septembre 2001, Volume 7)
[article]
in Journal of Air Transport Management > 5-2001 (Septembre 2001, Volume 7) . - P.277-286
Titre : Will Europe's charter carriers be replaced by “no-frills” scheduled airlines? Type de document : texte imprimé Auteurs : George WILLIAMS, Auteur Année de publication : 2001 Article en page(s) : P.277-286 Langues : Anglais (eng) Catégories : Thésaurus Dossiers Documentaires Thématiques AAE
AÉRONAUTIQUE:Economie:Industrie aéronautique:Activité commercialeIndex. décimale : R.JATM Journal of Air Transport Management Résumé : Europe's charter airlines traditionally have carried their passengers at significantly lower unit costs than their scheduled counterparts. The emergence of “no-frills” scheduled carriers with their focus on low costs has produced major challenges not only to full service providers but also to the charter operators. A comparison of charter and “no-frills” airlines’ operating costs indicates that while the differential has been significantly reduced, the advantage still lies with the former... En ligne : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969699701000229 Format de la ressource électronique : site internet éditeur [article] Will Europe's charter carriers be replaced by “no-frills” scheduled airlines? [texte imprimé] / George WILLIAMS, Auteur . - 2001 . - P.277-286.
Langues : Anglais (eng)
in Journal of Air Transport Management > 5-2001 (Septembre 2001, Volume 7) . - P.277-286
Catégories : Thésaurus Dossiers Documentaires Thématiques AAE
AÉRONAUTIQUE:Economie:Industrie aéronautique:Activité commercialeIndex. décimale : R.JATM Journal of Air Transport Management Résumé : Europe's charter airlines traditionally have carried their passengers at significantly lower unit costs than their scheduled counterparts. The emergence of “no-frills” scheduled carriers with their focus on low costs has produced major challenges not only to full service providers but also to the charter operators. A comparison of charter and “no-frills” airlines’ operating costs indicates that while the differential has been significantly reduced, the advantage still lies with the former... En ligne : http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969699701000229 Format de la ressource électronique : site internet éditeur Réservation
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Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 30 R.JATM Périodiques Centre de documentation R - Périodiques Rayon/Réserve Disponible
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